WELCOME TO MY SITE

Member

Sabtu, 17 April 2010

Malam yang ngeri.


Ibu bapa ku balik lewat.Pada 11.00 malam saya dan adik ku sedang menonton television.Tiba-tiba lampu terpadam kami sangat takut lalu saya dan adikku naik ke atas bilik. Sambil menutupkan muka saya dengan bantal.Adikku meminta saya tunggu di pintu tandas kerana adikku menahan kencing sejak dari tadi lagi.

Saya terpaksa menunggu di pintu itu. Saya sangat takut menunggu di pintu itu. Saya dan adikku memberanikan diri untuk naik ke atas bilik dengan perlahanya. Pada masa itu jam sudah pukul 11.50 malam yang sangat ngeri.

Adikku telah tertidur di bilik saya sejak dari tadi lagi, saya terpaksa menunggu ibu bapa ku sampai. Pada pukul 12.00 malam tiba-tiba terdengar suatu bunyi di pintu yang sangat kuat sekali. Saya tiada pilihan lalu saya turun ke bawah berlari dengan lajunya. Saya membuka pintu perlahan-lahan. Rupa-rupanya ibu bapaku dah sampai saya sangat gembira.

0 ulasan: